IZKORISTI AKCIJO ELEKTRIČNIH KOLES! PREVERI NAŠO PONUDBO NA SPLETU.
ARTIKLI KATERI NISO NA ZALOGI JIH LAHKO NAROČITE NA INFO@KOLESA-SMOLE.SI ALI NA 07/3379-800.
Na kolesih Pinarello je bilo osvojenih 30 Grand Tourov. 70 let zmag in nenehnih izboljšav je bilo združenih v najboljšo dirkalno geometrijo v industriji. Za Pinarello F so izdelali namensko tekmovalno geometrijo, ki temelji na Dogmi F (na voljo v devetih velikostih namesto 11, ki jih najdemo pri Dogmi F).
Ko loviš zmago, šteje vsak gram. Toda zmogljivost in varnost bosta ogroženi, če je teža okvirja edini cilj proizvajalca. Ločeno tehtanje okvirja je omejevalno in reduktivno. Iz tega razloga Pinarello verjame, da je nujno upoštevati celoten sistem: okvir, sedežno oporo, vilice, krmilo in namenske sestavne dele, kot je Pinarellova 3D natisnjena sedežna objemka iz titana.
Teža okvirja (velikost 53):
Večina vrhunskih cestnih koles Pinarellovih konkurentov je na voljo v največ šestih do osmih velikostih. Pinarello jih ponuja devet. Zakaj? Ker vedo, kako ključnega pomena je položaj na sedežu za kolesarja, ki stremi k velikim ciljem.
V kombinaciji so široko paleto velikosti krmila in krmilnih opor za cestna kolesa, v ponudbi kolesarskih komponent znamke MOST, je jasno, da bo lahko vsak kolesar dobil svoje popolno kolo Pinarello F.
Rezultati dokazujejo - Pinarello kolesa so najhitrejša v vseh kategorijah. Od ceste in naprej do makadamov so vsa kolesa zasnovana v vetrovniku z najnaprednejšimi sistemi CFD za maksimiranje vseh aerodinamičnih prednosti.
Pravilna izbira materialov bo močno vplivala na zmogljivost okvirja, Pinarello F pa je na voljo v različnih vrstah ogljikovih vlaken, da najbolje ustreza potrebam vsakega kolesarja. Te zagotavljajo Pinarellovi partnerji v podjetju Toray na Japonskem, vodilnem svetovnem proizvajalcu ogljikovih vlaken:
T900: uporabljen pri modelih F9 in F7 ter ponuja idealno ravnovesje med reaktivnostjo, majhno težo in absorpcijo vibracij. Popoln za tekmovanje.
T700: uporabljen pri modelu F5, ohranja odlično odzivnost in zmogljivost, vendar z večjo zmogljivostjo absorbiranja tresljajev s ceste.
Karbonsko ojačan polimer (CFRP) se uporablja za optimizacijo vsakega odseka okvirja za doseganje želene togosti in lahkotnosti. Na primer, na delih kolesa, kjer je togost prednostna, se izbere vlakno z visokim modulom (HM), medtem ko so na delih, kjer je moč bistvenega pomena, prednostna vlakna visoke trdnosti (HT). Ta izbira prispeva k povečani udarni trdnosti in pomaga preprečiti zlom.
Pinarello F ponuja maksimalno širino za plašče do 30 mm, hkrati pa ohranja kompakten, odziven zadnji trikotnik kolesa.
Velikost zadnjega trikotnika in dolžine cevi zadnjega dela okvirja so ključnega pomena za odzivnost in vodljivost kolesa. Na Pinarello F je zagotovljena maksimalna širina do 30 mm, obenem pa ohranjena cev med 406 in 410 mm (odvisno od velikosti). To je popoln kompromis med vsestranskostjo in zmogljivostjo.
Integrirana objemka sedežne opore na Pinarello F zmanjša težo za 36 g v primerjavi s prejšnjim modelom in zagotavlja izboljšano aerodinamično zmogljivost. Prav tako so zmanjšali debelino zgornje cevi in sedežne opore, da bi dodatno izboljšali aerodinamiko.
Asimetrija je vedno osrednjega pomena za Pinarellov oblikovalski DNA. Da bi uravnotežili večjo torzijsko silo, ki jo prenaša veriga, so vsi okvirji asimetrični okoli sedeža in verige, kar vam omogoča popolno simetrično vožnjo.
S serijo F znova premikajo meje. Z asimetrično zasnovo okvirja izboljšajo bočno togost, zmanjšajo izgubo vatov in zagotovijo splošno boljšo vodljivost. Asimetrija je bila uporabljena tudi pri zasnovi sedeža. Položaj disk zavore na levi, skupaj s silami pogonskega sklopa na desni strani, je storkovnjake v Pinarellu pripeljal do zaključka, da za boljše uravnoteženje okvirja potrebujemo asimetrične opore sedeža. Rezultat je bolj odziven, bolje uravnotežen okvir.
Tudi glavna cev F je asimetrična, da omogoči več bočnega prostora na desni strani za napeljavo kablov skozi okvir.
Postavitev baterij elektronskih skupin opreme znotraj ohišja spodnjega nosilca omogoča zmanjšanje debeline sedežne opore in izboljšanje splošne aerodinamične zmogljivosti okvirja ter znižanje splošnega težišča, kar izboljša vodljivost.