IZKORISTI AKCIJO ELEKTRIČNIH KOLES! PREVERI NAŠO PONUDBO NA SPLETU.

  1. PLAČILO

 

6.1.Načini plačila

V spletni trgovini Kolesa-smole.si je omogočeno plačilo na naslednje načine, in sicer:

  • plačilo po povzetju z gotovino ali s kartico ob prevzemu (cena dostave paketa znaša 4,90 EUR z DDV za Slovenijo) Cenik za dostavo koles je 14,9 €.

Plačilo po povzetju je plačilo z gotovino ob prevzemu paketa, ki je kupcu omogočeno le v primeru njegovega izbora dostave blaga do vrat objekta. V primeru plačila z gotovino ob prevzemu paketa na vratih objekta, kupec dostavljavcu paketa ob prevzemu paketa izroči gotovino v višini vrednosti paketa in stroškov dostave paketa. Dostavo paketov izvaja ponudnikov pogodbeni partner, ki je Pošta Slovenije, ki bo prejeto kupčevo plačilo izročila ponudniku. Pošta Slovenije provizije za prevzem plačila ne zaračunava.

Plačilo po povzetju z gotovino ob prevzemu je omogočeno le za dostavo na območju Republike Slovenije.

  • plačilo po predračunu oz. nakazilo na TRR ponudnika (cena dostave paketa do vrat objekta znaša 4,9 EUR z DDV za dostavo na področju Slovenije, dostava kolesa znaša 14,9 EUR z DDV); v primeru osebnega prevzema v poslovalnici Smole d.o.o., Šentjernejska cesta 7, 8000 Novo mesto stroškov dostave paketa ni)

V primeru plačila po predračunu oz. na TRR ponudnika, boste v obvestilu o potrditvi naročila, na e- poštni naslov, ki ste ga navedli ob oddaji naročila, prejeli obvestilo z vsemi podatki za izvedbo plačila. Dokler ne dobite elektronskega sporočila s podatki za plačilo, ne nakazujte kupnine in stroškov dostave paketa. V kolikor bi se slučajno zgodilo, da v 3 urah po oddanem naročilu ne bi prejeli obvestila o potrditvi naročila s podatki za plačilo oz. obvestilo zavrnitvi naročila, nas prosim to obvestite na tel. št. 07-3379 8000 oz. e- poštni naslov info@kolesa-smole.si.

Plačilo po predračunu oz. nakazilo na TRR ponudnika je omogočeno le za dostavo na območju Republike Slovenije.

  • plačilo s kreditnimi ali debetnimi karticami preko spleta (cena dostave paketa do vrat objekta znaša 4,9 EUR z DDV za dostavo na področju Slovenije, dostava kolesa znaša 14,9 EUR z DDV); v primeru osebnega prevzema v poslovalnici Smole d.o.o., Šentjernejska cesta 7, 8000 Novo mesto stroškov dostave paketa ni)
  • Ponudnik omogoča plačila z naslednjimi plačilnimi karticami: Mastercard in Visa. V tem primeru kupec izvede plačilo ob oddaji naročila blaga oz. storitve.
  • plačilo z Leanpay obročne platforme

(cena dostave paketa do vrat objekta znaša 4,9 EUR z DDV za dostavo na področju Slovenije, dostava kolesa znaša 14,9 EUR z DDV); v primeru osebnega prevzema v poslovalnici Smole d.o.o., Šentjernejska cesta 7, 8000 Novo mesto stroškov dostave paketa ni)

 

6.2.      Preplačilo

Včasih se zgodi, da kupec v primeru plačila predračuna stori napako in plača več kot znaša znesek nakupa. Ponudnik preplačane zneske vrača, vendar ima s tem povezane bančne stroške po krivdi kupca.
Ponudnik zato, če kupec ne zahteva drugače, v primeru preplačila malih zneskov v višini do 2,00 EUR razlike preplačila ne vrača kupcu na njegov transakcijski račun, ampak kreira kodo v višini zneska preplačila, ki jo lahko kupec izkoristi v pol leta od kreiranja kode. Za zneske preplačila nad 2 EUR ali če kupec v primeru preplačala do 2 EUR zahteva vračilo preplačila na transakcijski račun, ponudnik bančne stroške vračila preplačila zaračuna kupcu v višini kot mu jih zaračuna banka ter mu po odštetju stroškov banke vrne razliko preplačila.

  1. REZERVACIJE

Rezervacije blaga ki niso na zalogi niso mogoče. V kolikor bi kupec to želel, ga ponudnik o ponovni dobavljivosti blaga lahko obvesti, ko želeno blago pride na zalogo. Kupec na strani z želenim izdelkom klikne gumb OBVESTI ME, KO BO NA ZALOGI in avtomatsko prejme e-mail, ko se izbran izdelek povrne na zalogo.

  1. DOBAVNI ROKI

Rok dobave za blago na zalogi je običajno 2-8 delovnih dni, najkasneje pa v 30 dneh od datuma, ko na svoj e-poštni naslov prejmete potrdilo naročila, razne če ni pri posameznem blagu določeno drugače.  V kolikor bo rok dostave blaga izjemoma daljši bo ponudnik o tem kupca obvestil na ob naročilu posredovane kontaktne podatke. Žal roki dobave niso v celoti odvisni od ponudnika, zato vam opredeljenih rokov dostave ne moremo garantirati. V kolikor se kupcu z dobavo blaga mudi, ga prosimo, da to vpiše v opombe pri oddaji naročila, ponudnik pa se bo o najboljših močeh potrudil, da bo kupcu to blago zagotovil najkasneje v 2 dneh od potrditve naročila, pri čemer mu to ne more povsem zagotoviti.

Predlagamo, da kupec ponudnika v primeru, da določenega blaga ni na zalogi kontaktirata na info@kolesa-smole.si. Ponudnik vam bo z veseljem povedal, koliko časa predvidoma je potrebno čakati za želeni izdelek.

  1. DOSTAVA

Ponudnik v dogovorjenem roku pripravi blago za odpremo in ga odpošlje na naslov oz. prevzemno mesto, navedeno v oddaji naročila. Blago na zalogi običajno odpošiljamo VSAK DELOVNI DAN dopoldne (dopušča se izjema zaradi bolniške odsotnosti oz. drugih nepredvidljivih dogodkov).  Dostavo blaga na kupčev dom izvaja Pošta Slovenije.

Kupec lahko izbira med naslednjimi načini dostave blaga:

  • osebni prevzem v poslovalnici SmoleŠentjernejska cesta 7, 8000 Novo mesto

-       ta način dostave je mogoče izbrati le v primeru vnaprejšnjega plačila blaga (plačilo s kreditno ali debetno kartico preko spleta ob oddaji naročila, plačilo po predračunu oz. na TRR ponudnika),

-       dostava in priprava blaga je brezplačna,

-       obvezen podatek ob oddaji naročila je telefonska št. in e-pošta kupca za obveščanje kupca, ko bo blago pripravljeno za prevzem,

-       prevzem je možno izvesti vsak delovnik od ponedeljka do petka od 8h do 12h in od 13h do 18h, ter ob sobotah od 8h do 12h.

-       priprava blaga, ki je na zalogi, za prevzem traja nekaj ur, običajno 2 uri. Priporočeno je plačilo s kreditno ali debetno kartico preko spleta ali z gotovino. Pri plačilu po predračunu je blago za prevzem pripravljeno, ko je denar viden na našem računu.

-       kupec je blago zavezan prevzeti v 14 dneh od dne, ko mu je ponudnik na kontaktne podatke, navedene v naročilu, posredoval obvestilo o možnosti prevzema blaga.

-       velja za kupce vseh držav EU

 

  • dostava do vrat objekta

-       ta način dostave je mogoče izbrati v primeru vseh načinov plačila, navedenih v 6.1. točki teh Pogojev poslovanja,

-       strošek dostave paketa je 4,90 EUR z DDV za Slovenijo, za kolesa pa 14,90 EUR z DDV za Slovenijo.

-       dostava se izvaja na področju Republike Slovenije

-       dostavo izvaja Pošta Slovenije,

-       Pošta Slovenije bo kupca običajno pred dostavo kontaktirala

-       dostava do vrat objekta se izvaja do vhoda v večstanovanjsko stavbo oz. do vhodnih vrat enostanovanjske stavbe.

Ob prevzemu blaga kupec s podpisom potrdi vrsto, količino in ustreznost naročenega blaga.

Kupcu priporočamo, da ob prevzemu blaga le-to natančno pregleda in ponudniku oz. Pošti Slovenije nemudoma sporoči morebitne vidne poškodbe oz. odstopanja od naročenega blaga, vključno s poškodbo embalaže. Najlažje je, če kupec napake oz. poškodbe zapiše v prevzemni dokument ter poškodbe fotografira.

10. IZDAJA RAČUNA

Ponudnik mora za dobavo blaga ali izvedbo storitev izdati račun in ga izročiti kupcu. Ponudnik posreduje račun kupcu na njegovo e-pošto ali ob prevzemu paketa.

11. POTROŠNIKOVA PRAVICA DO ODSTOP OD POGODBE, SKLENJENE NA DALJAVO IN VRAČILO BLAGA – pravica pripada le kupcem, ki so potrošniki

Kupec, ki je potrošnik ima pravico, da v 14 dneh ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, ne da bi mu bi bilo potrebno navesti razlog za njegovo odločitev za odstop od pogodbe. Odstop od pogodbe mora kupec ponudniku sporočiti z nedvoumno izjavo, najlažje s posredovanjem pravilno izpolnjenega obrazca do katerega lahko dostopate tukaj OBRAZEC ZA ODSTOP OD POGODBE - PRENESITE TUKAJ ali z drugo nedvoumno izjavo o odstopu od pogodbe, in s priloženo kopijo dokumentov, ki so bili priloženi ob dobavi blaga in dokazujejo istovetnost blaga in kupca, na e-naslov info@kolesa-smole.si.  Zaradi zagotovitve dokaza o odstopu od pogodbe kupcu priporočamo, da poda odstopno izjavo v pisni obliki.

Rok za odstop od pogodbe o nakupu blaga začne teči z dnem, ko:

o   potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom,

o   potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih potrošnik naroči v enem naročilu,

o   potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov,

o   potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.

Če je predmet pogodbe opravljanje storitev, začne odstopni rok teči z dnem sklenitve pogodbe.

Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo v primeru nakupa blaga pošlje v roku 14 dni od prevzema blaga in v primeru storitve, v roku 14 dni od sklenitve pogodbe.

Strošek vračila blaga bremeni potrošnika. Strošek vračila blaga, ki ga zaradi njegove narave ni mogoče vrniti po pošti, potrošnika bremeni in se obračuna v skladu z vsakokrat veljavnim cenikom izbranega izvajalca poštnih storitev.

Blago, je treba vrniti ponudniku najpozneje v 14 dneh od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe. Potrošnik odgovarja za zmanjšano vrednost blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Odgovornost potrošnika za zmanjšano vrednost blaga lahko znaša do vrednosti polne redne maloprodajne cene blaga na dan nakupa blaga, kar se ugotavlja za vsak posamezni primer posebej. Zaradi navedene odgovornosti zmanjšanja vrednosti blaga potrošniku priporočamo, da blago, za katerega uveljavlja odstop od pogodbe, vrne nepoškodovan, nerabljen in v nespremenjeni količini ter v originalni embalaži, da se ne bi artikel med transportom poškodoval. Ponudnik bo potrošnika pozval k plačilu opredeljene zmanjšane vrednosti blaga.

Blago lahko vrnete:

osebno - v prodajalni Smole: Trgovina in servis koles Smole, Šentjernejska cesta 7, 8000 Novo mesto v delovnem času.

po pošti ali preko druge dostavne službe na naslov: Smole d.o.o., Šentjernejska cesta 7, 8000 Novo mesto

Pri vsakem vračilu blaga je treba blagu predložiti pisno pojasnilo, da se blago vrača zaradi odstopa od pogodbe sklenjene na daljavo. Najlažje je, če vrnjenemu blagu priložite kopijo ustrezno in popolno izpolnjenega Obrazca za odstop od pogodbe, sklenjene na daljavo, ter priložite kopijo računa ali drugega dokazila o opravljenem nakupu.

Če blago vračate po pošti, ga ustrezno zaščitite, in s tem pripravite za varen transport. Najlažje je, če blago zaščitite z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko artikel zaščiti enako učinkovito kot ga je originalna embalaža, da bi se izognili poškodbam pri prevozu, saj je kupec v razmerju do ponudnika odgovoren za poškodbe na artiklu, nastale od prevzema artikla do trenutka vrnitve artikla ponudniku.

Možnost odstopa od pogodbe sklenjene na daljavo ne velja za naslednje pogodbe:

  1. o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katerih ponudnik nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  2. o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  3. o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro poteče rok uporabe;
  4. o opravljanju storitev, ki potrošnika zavezuje k plačilu, če ponudnik pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo ponudnik v celoti izpolni;
  5. o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
  6. o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;
  7. o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
  8. o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  9. o dobavi alkoholnih pijač, katerih cena ja dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera ponudnik nima vpliva;
  10. sklenjena javnih dražbah;
  11. pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk ponudnika na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če ponudnik pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;
  12. o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku.

Vračilo vplačil bo izvedeno, takoj ko bo to mogoče, najpozneje pa v 14 dneh od prejema sporočila obvestila o odstopu od pogodbe, sklenjene na daljavo. Ponudnik vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je ta uporabil, razen če potrošnik izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Kupec ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. Ponudnik lahko kupcu zavrne naročilo ali kljub potrditvi naročila odstopi od sklenjene pogodbe o nakupu na daljavo, v kolikor je ugotovljeno, da kupec zlorablja pravico do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo.

OBRAZEC ZA ODSTOP OD POGODBE - PRENESITE TUKAJ

12. MENJAVA BLAGA

Če vam blago ali storitev, kupljeno v spletni trgovini Kolesa-smole.si na daljavo ne ustreza, ga lahko vrnete pod pogoji in na način kot so navedeni pri odstopu od pogodbe sklenjene na daljavo in nato za drugo blago oz. storitev opravite novo spletno naročilo.

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?